Op 28-03-2026 vieren we het 40 jarig jubileum from AV De Koplopers met een gevarieerd programma waar zowel leden als oud-leden van harte welkom zijn. Dit is de start van een prachtig lustrumjaar met nog meer activiteiten.
We starten deze bijzondere en feestelijke gebeurtenis met een borrel waar leden en oud-leden onder het genot van een drankje mooie en dierbare herinneringen kunnen ophalen. Aansluitend verzorgen we voor een hapje eten, gevolgd door een speciale editie pubquiz, waar teams tegen elkaar kunnen strijden om wie de meeste kennis heeft. Bereid je goed voor en spreek op de borrel vooral ook onze oud-leden aan, om zoveel mogelijk informatie over de vereniging paraat te hebben.
Aanmelden voor de borrel, het hapje eten en/of de pubquiz kan tot 14-03-2026, via het onderstaande formulier. We hopen op een groot aantal aanwezigen om samen het jubileum te vieren!
We zijn verrast door het grote aantal aanmeldingen en gezien de ruimte zijn we beperkt in de capaciteit en hebben deze nu bereikt. We hebben hierdoor het aanmelden voor de receptie moeten sluiten. Neem voor vragen svp contact op met av@dekoplopers.nl
Dus zet 28 maart alvast in je agenda, we zien jullie graag!
Heb je nog leuke foto’s om te tonen tijdens het lustrumfeest deel ze dan svp met ons. Je kunt ze via deze link uploaden. We gebruiken de foto’s uitsluitend om te tonen tijdens het lustrumfeest. De beelden zullen niet gepubliceerd worden op de website of in social media kanalen.
Op woensdag 7 januari, direct na de training, heffen we samen het glas op het aankomende lustrumjaar. We hopen jullie allemaal te zien!
🍻 Maandelijkse borrel voor oud‑leden
Vanaf dit jaar is er iedere eerste woensdag van de maand vanaf 20.30 uur een borrel speciaal voor oud‑leden. Gezellig bijpraten en herinneringen ophalen!
Het was weer een mooie geslaagde editie met veel sportieve deelnemers van klein tot groot. De uitslagen en het beeldmateriaal zal op de pagina van de Oliebollencross worden bijgehouden. Kijk daarom vooral de komende dagen voor nieuwe foto links.
Meer dan tien Koplopers stonden gisteren aan de start in Linschoten. De meesten voor de halve marathon waar weer enkele PRs scherper gesteld werden. Op de 10 kilometer deed alleen Puck Pentenga mee en net als vorig jaar werd zij eerste!