Wie van de drie

Home Forums Praathoek Wie van de drie

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door   1 jaar, 5 maanden geleden.

• Auteur

Gerard

Oei! Uit een verslag van de Clingendaelloop: Door de bossen lopend, ruik je nazomer en herfst. Terwijl de temperatuur en de zon nog even een slechte zomer goedmaken staan de bekende 4 verenigingen weer aan de start van de 1vd4 lopen aan de Groenendaal bij the Hague Road Runners. Alhoewel 4 verenigingen een beetje overdreven is uitgedrukt. AV De Koplopers was vertegenwoordig door slechts 1 loper , de hondstrouwe Joeri Smit. Wat de reden van de afwezigheid van de Delftenaren is, is mij onbekend, maar als het zo door gaat kun je beter over “Wie van de drie” lopen praten.

• #2149 Reactie

Peter Hallensleben

Beste Gerard, Ik weet niet van welke vereniging jij lid van bent, maar door de deelname van A.V. De Koplopers bestaat dit mooie circuit nog steeds. Verenigingen als AV40,Olympus70,Leiden Atletiek, RRZ, etc, etc, waren al eerder afgehaakt. Ook ik, als oer Koploper, baal natuurlijk ook van de geringe deelname van leden van onze vereniging. Een 1 vd 3 loop heeft helemaal geen levensvatbaarheid. In Delft is er ieder weekend een trimloop, en daarbij lopen wij ver vooruit op de Haagse verenigingen, want daar is niet ieder weekend wat te beleven. Ik hoop dat er in Den Haag weer een nieuwe Joop Teljeur opstaat.

Reageer op: Wie van de drie
Mijn informatie: