Verkeerde schoenen na de oliebollen cross?

Home Forums Praathoek Verkeerde schoenen na de oliebollen cross?

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Sannie Verweij 2 jaren, 6 maanden geleden.

• Auteur

Sannie Verweij

Heb jij na de oliebollen cross in Delft op 31 december 2016 per ongeluk de verkeerde schoenen meegenomen?

Ik heb vanmorgen na 2 weken grieperig en verkouden eindelijk weer gelopen. En nee, mijn schoenen zitten nog steeds niet lekker. Dat is ook niet gek, want het zijn niet mijn eigen schoenen!

Ze lijken erg op mijn eigen schoenen, maar er zijn een paar kleine verschillen. Belangrijkst verschil is dat deze uit 2014 zijn, terwijl die van mij uit 2016 kwamen. Ja ik heb de oliebollen cross dus niet op mijn oude schoenen gelopen, maar gewoon op mijn nieuwe schoenen waar ik 12 februari ook graag nog de halve marathon van Schoorl wil gaan lopen.

Dus heb jij de oliebollencross wel op je oude schoenen gelopen, en daarna een paar Roze/ paarse Asics meegnomen, dan heb je wellicht nog niet gemerkt dat je de verkeerde hebt meegenomen. Zou je dan toch even in de kast willen kijken of jij wellicht de mijne hebt? Dan ruil ik ze binnenkort graag een keer om.

Je kan contact opnemen door mij te mailen op info@sannieverweij.nl of door te bellen/ appen/ sms-en met 06-22151175

Voor een plaatje: kijk ook even op: mijn website

Alvast hartelijk bedankt voor het kijken in je kast!
    Met vriendelijke groet
    Sannie Verweij
    (loper van Renergie)

Reageer op: Verkeerde schoenen na de oliebollen cross?
Mijn informatie: