coach of fysiotherapeut

Home Forums Praathoek coach of fysiotherapeut

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door   2 jaren geleden.

• Auteur

Robbin

Goedemorgen allemaal, Sinds ik vorig jaar weer actief ben begonnen met sporten waarbij lopen/rennen centraal staat (in dit geval voetbal) kamp ik regelmatig met blessures. Het begon met wat verrekte/stijve spieren en ik hoopte dat dat weg zou gaan nadat ik weer wat kracht in mijn benen had opgebouwd. Het wordt de laatste tijd echter alleen maar erger, met na 1 wedstrijd of hardloopsessie spierontstekingen en pijnlijke gewrichten. Ik begin nu erg te twijfelen of mijn looptechniek wel goed is en ben daarom op zoek naar een coach of fysiotherapeut die mij kan helpen met zoeken naar de oorzaak en oplossing voor deze problemen. Heeft een van jullie ervaring hiermee, of weet u iemand die mij hiermee kan helpen? Ik ben heel benieuwd naar de reacties, alvast bedankt! Groetjes, Robbin

• #2359 Reactie

Carolien

Beste Robbin, ik weet niet of je al van iemand een reactie heb gehad maar kijk eens bij de link van de instroom en herstel groep? om de week loopt daar een fysiotherapeut mee.

• #2360 Reactie

Carolien
Reageer op: coach of fysiotherapeut
Mijn informatie: