1 van de 4 trails

Home Forums Praathoek 1 van de 4 trails

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door   1 jaar, 10 maanden geleden.

• Auteur

joop

Wat betreft de 1 van de 4 crossen!!! Toen ik nog aktief was met hardlopen deed ik jarenlang mee aan alle 4 de crossen. Met training geven had ik een groep van 11-12 man/vrouw die aan de 4 crossen meedeed; het is ook een kwestie van de mensen enthousiast maken. Ook in het verleden waren er weinig die aan de hele serie meedeed. Heel raar als je bedenkt hoe prachtig het crosslopen is. Wel zie je tegenwoordig veel trailrunners. Misschien een idee om te overwegen om een serie 1 van de 4 trails te gaan organiseren??

• #2157 Reactie

Peter Hallensleben

Hallo Joop, een goed idee om een trail circuit op te zetten, maar naast het cross-circuit en het weg circuit gaat dat wel erg veel worden. De atletiekwereld loopt nu al over van voetbalverenigingen, korfbalverenigingen, ijsclubs etc. die mee willen profiteren van de hardloophype. Maar als jij de organisatie op je wil nemen, dan wil ik je graag ondersteunen.

• #2158 Reactie

Ron Verouden

Ha Joop, Dat waren nog eens barre tijden. Uphill, iets met: “vallend lopen”. Zojuist heb ik me weer voor alle vier de crosses ingeschreven.

Reageer op: 1 van de 4 trails
Mijn informatie: